dilluns, 14 de juliol del 2014

Premi Concurs Mossegades

La pagina Gastronòmicament ens proposava cada mes participar en el Concurs Mossegades. M’agraden molt aquest tipus de reptes i és per això que sempre que puc hi participo.
Però en aquest mes de maig els nostres amics de Gastronòmicament ens explicaven que, de moment, el concurs s'acomiadava i per tant, el repte del mes de maig era l'últim i per aquesta ocasió ens demanaven que preparéssim el nostre millor plat i jo ho vaig tenir clar ja que segons em diuen a casa, el meu millor plat són les faves ofegades. 
a major part dels visitants de la pagina van votar pel meu plat i per tant, vaig resultar la guanyadora del primer premi del concurs, la qual cosa em va fer molta, moltíssima il·lusió.
El premi va consistir en una entrevista que podeu llegir aquí i en un lot de productes gastronòmics i artesans consistent en:

1 pot de confitura d’albercoc
1 pot de confitura de meló
1 pot de confitura de poma i codony
1 llauna de paté artesà
1 llauna de paté clàssic
1 llauna de paté tradicional
1 sobrassada de Mallorca de porc negre
1 ampolla d’oli d’oliva verge extra de Mallorca.

Gracies als amics de Gastronòmicament pel premi i per l’entrevista i també a tots els internautes que em vareu votar. Moltes gracies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada